Bloggarna i rosa

Jag har varit och bloggat runt lite. eller läst. Jag har kommit fram till följande: Som tjej ska din blogg gå i rosa eller lila. Headern, det vill säga den lilla biten ovanför själva inläggen, ska vara ett kollage av vederbörande bloggare i olika munderingar och positioner. Bilderna är alla tagna i samma foundation- och tandkrämsnedsmutsade spegel. Bloggen handlar om smink och kläder som bådadera allt som oftast är inhandlat på H&M. Jag säger inget illa om dessa bloggare inte alls (läs: jo, jag tycker det blir jävligt tråkigt när alla skriver om samma ballerinasko men jag försöker febrilt att hitta min rätta blogg-anda och ska inget annat än att hålla käften för de här tjejerna håller sig till sitt).

Nu har jag varit första dagen på skolan och elevhemmet. Känns väldigt tomt utan Nina och Anette.

Kommentarer
Postat av: Tjejer som kan grejer

Sveriges snyggaste sexblogg blir bara bättre och bättre!

Du kan läsa om allt från ett perfekt blowjob, tips på rakning, egna erfarenheter och mer.

Läs och kommentera. Vi har även en frågelåda där ni kan ställa alla frågor som tär på er men som ni inte vet vem ni ska ställa dem till. Vi svarar på allt!

2008-08-25 @ 21:18:38
URL: http://tjejersomkangrejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0