Dagens

Dagens pinsamma: Tur nog var det inte mig det hände. Vid elvatiden knackade det på dörren. Eftersom jag hade lagt mig för att se på Tusenbröder så var jag halvnaken med morgonrocken på mig när jag öppnade dörren. "Oj, fel våning", sa fem tjejer som måste vara nya på elevhemmet, fnissade som fan och stack iväg. Jag hörde i trapphuset hur en av dom sa hur pinsamt det var. Jag skrattade och återvände till Tusenbröder.

Dagens business: Sålde gammdatorn till Tjottas för 75kr. Är mest glad över att bli av med den. Mamma sålde min skärm för 700.

Dagens replik: Jag tycker jag fick till det ganska bra på friluftsliv-förhöret idag. "Stenåldersbostäder, vad är det för något", sa läraren. Alla satt tysta. Efter ett tag svarade jag "Tjaaa, elevhemmet börjar ju bli gammalt". Det var faktiskt roligare då.

Dagens Happyface: Jag och Moa blev färdiga med projektplaneringen och vi har lyckats riktigt bra. Iren tittade på papperna och sa att det såg väldigt bra ut.

Dagens hottie: Går oavkortat till Özz Nûjen som i Tusenbröder spelar den lånhåriga fången Ismet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0