Evelina.Mp3

Skolan har börjat igen. Hade ont i magen inatt så jag somnade 03.30 och gick upp drygt två timmar senare. Kunde inte sova på bussen till Storuman så det fick vara. Det första jag sa till Peter, min handledare, på det nya läsåret var "Peter, jag vill ha ledigt". Efter att ha tittat på min kallelse till sjukhuset så säger han "visst inser du vilket datum det är?" och börjar skratta. En kvart innan jag har tiden på NUS så avgår bussen från skolan mot fjällen för höstfjällturen. Aja, man kan ju inte få allt här i livet :)

Ikväll ska jag och Moa hinna med projektplaneringen eftersom den ska vara inne på måndag. Hoppas allt går bra.


Du, visst kommer du ihåg att rösta? Rösta här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0