Jag är kär!

Hur skulle du säga att förälskelse känns? Pirrar det i hela kroppen och man är glad och entusiastisk och euforsik? Då är jag förälskad. Inte i en person utan i mina pengar. Nej, jag tycker inte alls det är dumt. Jag är så frultansvärt glad över att jag äntligen kommer att få ha pengar att jag inte kan låta bli att lägga huvudet på sned á la J.D och drömma mig bort. Jag drömmer mig bort till den underbara dagen då jag får mitt lönebesked från Frösunda. Det låter som att jag absolut har en chans att få fortsätta att jobba där i höst och det innebär ännu mer klirr i den gapande tomma och utsvultna kassan. Halleluja, jag drömmer mig bort tills när jag får bränna pengarna på en tvåveckors semester på en varm kanarieö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0