Min dejt med Moa

Jag känner inget sug efter att jobba mer. Jag vill inte sluta men jag känner inte för att jobba just ikväll. Det skulle vara så mycket roligare att få spendera kvällen med Moa. Vi åt frukost på Lilla bageriet och lunchade. Egentligen åt vi inget eftersom båda var mätta så vi satt bara och pratade. Vi pratade om skolan, utlandet och om den mystiske skrivaren som började SMSa mig i morse. Vi ska dejta imorgon också, jag och Moa alltså.

Nu tror jag att jag ska fara på Jysk och köpa en ny säng. Hittade en jättefin trenchcoat på Öhmans som jag också vill ha. Får fråga mamma och pappa om jag kan få låna pengar till den eftersom mina sista pengar efter stockholmsshoppingen har gått till fika med Moa och mobilpengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0