Stockholm so far

Okey. Nu är halva huvudstadsvistelsen avklarad. Ståendes på trötta och ömma fötter försöker jag skriva lite i lobbyn. Igår köptes två klänningar, två par skor, ett halsband och lite sockar. Idag har jag köpt ett till par skor. Det var egentligen mest i panik eftersom jag hade så förbannat ont i fötterna. Antal sedda kändisar: 1 - Micke Nykvist. Han såg lika sliten ut i verkligheten. Jag, pappa och lillebror var och fikade på ett fik som heter Bönan. äckligare cheescake har jag aldrig varit med om. Huva! Det blir att käka lite och shoppa lite till innan det blir dags att dra sig tillbaka till hotellrummet som jag och Oskar delar.

Vi tappade bort Oskar idag. Jag var inne och kikade i en massa affärer och mamma och pappa gick före. Nä jag hade gått Drottningatan ut och var i Gamla stan var Oskar borta. Vi väntade i 45 minuter och när han fortfarande inte hade kommit gick jag och mamma till slussen før att ta tunnelbanan till hotellet och pappa fick gå tillbaka till centralstationen via Drottninggatan och spana efter den førlorade sonen. Nær jag och mamma skulle på tåget ringde Oskar och beræættade att han var på hotellrummet och vi blev førvånade. Så snabbt var det æventyret øver, som tur var.


(Tangentbordet ær knæppt, ha øverseende med det)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha är du säker på at tduär i sthlm och inte i norge eller danmark? :O

2008-08-06 @ 22:29:17
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0