Choukladmousse med skatan

Nu ska jag berätta om min dag. Min dag igår hann inte sluta innan den bhär började. Efter att ha varit megadeppad igår så somnade jag kring tre med magkatarr och paniken i huvudet. Klockan halv åtta knackade pappa på dörren och väntade med en telefon i handen, i luren väntade en värmlänning från Frösundas kris- och bemanningsenhet. Jag skulle jobba men eftersom jag skulle vara med Catherine och klippa mig så sa jag nej. Hon övertalade mig att jobba till 12.

Efter jobbet var det stan som röjdes med Catherine. In en snabbis på V.I.P och klippte mig och efter det var det Indo som gällde. Kvarteret Skatan och lite chokladmousse bjöds det på efter det. Nu ikväll har jag varit med världens bästa Moa. Vi åt också lite och tittade lite på Kvarteret Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0