Ojojoj vad ...

Ojojoj vad jag har pratat med söta killar idag! Vid tiotiden ringde en kille från Frösunda och bad mig jobba imorn. Självklart kunde jag det så samtalet avslutades snabbt. Jag kom däremot väldigt snart på att jag glömt vilken tid jag skulle jobba så jag ringde upp igen. Han skickade ett SMS till min telefon så jag inte skulle glömma det igen. Till och med nollåttor kan vara trevliga :)

Sen så har jag pratat med en till mycket fin kille på MSN ikväll. Blev sagt lite mer än normalt men vågade inte fråga ut honom den här gången heller. Pinsamt ju om han skulle säga nej.

Apropå killart. Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig och berätta för mig vilken typ av karlar jag gillar? Leta upp ett antal snygga karlar men insåg snabbt att de inte var särsilt lika varandra.

Seaweed från Hairspray Oh so nice! Och jag har ju frågat honom hur det känns att vara så jävla snygg. Shanti Roney, Han till vänster Spelar ingen roll, killen är fin killen från idol

Kommentarer
Postat av: Elin

Jadu, det är inte lätt att veta vad du har för smak egentligen men enligt bilderna så delar jag den till 50% =)

2008-07-27 @ 22:45:34
Postat av: Sara

Järvheden är het, och han från Hairspray! :)

2008-07-27 @ 22:55:10
URL: http://sarapettson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag TROR att du gillar de som ser lite speciella ut och som är väldigt egen om sitt utseende!

2008-07-29 @ 06:49:14
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/
Postat av: emma

asså du har lite bra smak (A) men usch va fula vissa är xD heheh

2008-07-30 @ 20:41:42
URL: http://somethiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0