Okej, det var strejk

Okej. Jag hade strejkat helt med bloggandet men tar några stapplande steg för att börja igen. Skolan krisar och betyghetsen visar sig rätt så tydligt. Jag börjar få lite koll på det hela och Praktiken á sju veckor plus min myndighetsdag väntar bakom nästa krök (ha-ha?). Lagomt till allt det här ska det bli total makeover, igen. Ny hårfärk, nygammal frisyr och en ny piercingf. Photoshoppade i fem snabba minuter och fick ihop något som liknade mina planer:


By the way: nån som  känner för att festa en smula med mig i Umeå?


Oskar: Brevväxlade vi inte med Norrängarna medan vi gick på Norrmalm också?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det kommer bli skitsnyggt! Bilden blev ju jätte bra och du ser ut att passa i den piercingen. / Moatoa :)

2008-10-09 @ 12:02:13
Postat av: Mathilda

jo vi kan festa, när är du i umeå?

2008-10-09 @ 13:57:31
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/
Postat av: Mathilda

jo vi kan festa, när är du i umeå?

2008-10-09 @ 13:57:38
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0