Operationen

... gick väl bra. Det är detr som är nu efteråt som suger. Jag slutar inte blöda. Så fort jag försökar vara uppe och röra mig så börjar jag blöda. Var på stenbergska och fick det tjockaste förbandet som suger upp mest vätska och det hade blött igenom när jag kom he,. 21 stygn blev såret men så länge det inte blir infekterat kommer det nog inte att synas allt för mycket. Om såret bara kunde sluta blöda! Måste man byta förband hela tiden kommer det ju in en massa bakterier och det kommer att gå åt helvette den här gången också. Nu äter jag: Alvedon och tradolan. Om kväälarna ska jag själv ge mig sprutor med blodförtunnande. Det som är nyfiken på hur det sr ut kan kolla på bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Är du i Lycksele eller Umeå? Jag är inte i Umeå förrän höstlovs veckan iaf, men ligger du i Lycksele kan jag komma och hälsa på :) Jag smsar dig imorgon! Och krya för gus skull på dig, det såg inte precis skönt ut. ( Såg bilden på VK ! )



kram!

2008-10-17 @ 01:44:33
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag har utmanat dig!

2008-10-29 @ 02:15:47
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0